بهترین فست فود های مشهد
نوشته شده توسط : gheirati

مشهد قطب زیارتی ایران که سالانه مسافران خارجی و ایرانی زیادی به این شهر سفر می کنند. شده که احتمالا شما هم جزء این مسافران باشید و بخواهید از غذاهای خوشمزه شهر لذت ببرید. مشهد چند سالی است جز شهر های هوشمند ایران محسوب می شود که می توانید غذاهای خود را با قیمتی مناسب در هر زمان از طریق اپلیکیشن های مخصوص سفارش دهید. اما اگر می خواهید به صورت حضوری مراجعه کنید، در این مقاله چندتا از بهترین فست فود های شهر را می خواهیم به شما معرفی کنیم.

رستوران باغ زیتون

از معروف ترین فست فود های شهر مشهد می توان از باغ زیتون نام برد که در میان مسافران و مشهدیان زیادی محبوب است. از دلایلی که موجب این محبوبیت شده، برخورد پرسنل، کیفیت غذا، دکوراسیون آن است. در منو این فست فود لاکچری مشخصات کاملی از غذای سرو شده به شما می دهد. از غذاهای آن می شود به چیکن برگر، پاستای میگو و آلفردو، سالاد سزار، پوره سیب زمینی، بشقاب ونیزی، فیله استیک گریل و بوفالو چیکن که بسیار معروف اند.

آدرس:

  • شعبه 1: مشهد بلوار سجاد، بهارستان 10/3، اولین کوچه سمت راست
  • شعبه 2 (بیرون بر): خیابان هاشمیه 10، بین فرشته 3و 5

برای رزرو تور مشهد می توانید به سایت hitour24 مراجعه کنید.

رستوران لیو مشهد

یک رستوران ایتالیایی مدرن و شیک که منویی از غذاهای با کیفیت دارد. یکی از مزایای این رستوران این است که میتوانید از نزدیک شاهد آماده شدن مراحل طبخ غذایتان باشید. در این رستوران تنوع زیادی در انواع پیتزا، پاستا، گیاهخواران موجود است. برخی از غذاهای معروف این رستوران شامل: پاستای آلفردو، پیتزا مخصوص، پیتزا سبزیجات، پیتزا کاپری، پیتزا سیسیلی و بروسکتا است.

آدرس:

  • مشهد، میدان پارک، نبش آزادی 1

در کنار تمام رستوران ها یا فست فودها هتل هایی وجود دارد که شما می توانید برای رزرو هتل مشهد به سایت hihotel مراجعه کنید.

پیتزا شبدیز

بهترین گزینه برای طرفداران پیتزا است، پیتزاهای ترد و خوشمزه ای که نمونه آن در مشهد یافت نمی شود. محیط پیتزا شبدیز خودمانی و آرام است، و مقدار مواد و کیفیتش نسبت به قیمتش مناسب است. شما می توانید انواع پیتزاهای گوشت، رست بیف، انواع بشقاب داغ و لازانیا مخصوص شبدیز را سفارش دهید و طعم یک غذای خوب رو بچشید. قبل از رفتن به به پیتزا شبدیز حتما یک میز برای خود رزرو کنید زیرا بسیار شلوغ است.

آدرس:

  • بلوار وکیل آباد وکیل آباد ۶۷ ابتدای دادگر

برای رزرو هتل در مشهد می توانید به رزرواسیون hihotel.ir مراجعه کنید.

لیالی لبنانی

فست فود لیالی لبنانی به پیتزا بلبعکی معروف است، و در سال 1394 تاسیس شد و به دلیل داشتن پیتزای خاصش و سبک جدیدی از پیتزا بسیار در مشهد سر و صدا کرد و هنوزم جز بهترین هاست. ویژگی این پیتزا این است که هیچگونه سوسیس و کالباسی در پیتزایش استفاده نمی شود.و حجم بسیار زیادی در برابر قیمتش دارد. خیلی از مسافران معتقدند که بهترین پیتزا فروشی نزدیک حرم همین رستوران است.

آدرس:

  • شعبه 1: مشهد، نبش چهارراه شهدا
  • شعبه 2: مشهد، خیابان وکیل‌آباد، نبش جلال آل احمد (بین جلال آل احمد و سید رضی)
  • شعبه 3: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 16 و 18

عطاویچ مشهد

جز بهترین رستوران های زنجیره ای مشهد است. که شعبه های زیادی در ایران دارد و بهترین شعبه آن در مشهد قرار دارد. این رستوران همزمان با افتتاحش در شهر به واسطه شهرتی که داشت، شلوغ ترین فست فود مشهد شد. معمولا ساندویچ های عطاویچ به خاطر حجم زیادشان معروف هستند و از کیفیت زیادی برخوردارند و قیمت مناسبی دارند.

بهترین فست فود مشهد عطاویچ مشهد

آدرس:

  • مشهد، بلوار صياد شيرازي، بين صياد ٢٠ و ٢٢

حرف آخر

در مشهد رستوران های بسیار زیاد و با کیفیتی وجود دارد که در راسته بلوار وکیل آباد، طرقبه و شاندیز قرار دارند و فقط محدود به نزدیک حرم نیستند.





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: